Marvel Kronolojisi Hakkında

Bir süre önce Modern Marvel Kronolojisi isminde bir yazı dizisine başlamıştım. İçeriği; Marvel evrenin son 7-8 sene içerisinde geçirdiği değişimin önemli olaylar silsilesine dayanarak bir özetini çıkarmaktı. Ancak benim üşengeçliğim dolayısı ile devamı gelmedi. Aslında bu post dizisndeki son olay olan Planet X‘ten sonra gelen New Avengers yazısı kısmen hazırdı ancak bazı güzel gelişmelerden sonra bu yazı dizisini şimdilik askıya almaya karar verdim.

Gerekli Şeyler yayınları Eylül 2010’dan itibaren çıkaracakları ciltlerin listesini yayınladı. Bu listede, benim yazı dizimin içerisinde olan birçok kitap da mevcut. Dolayısıyla bu maceraları yeni okuyacak okurların heyecanını kaçırmamak adına Modern Marvel Kronoloji’si isimli yazı dizisini şimdilik rafa kaldırıyorum.

Artık gerekli Şeyler bu kitapları bastıkça, “inceleme” başlığı altında bol bol bahsederiz.

2 thoughts on “Marvel Kronolojisi Hakkında

  1. Bayaa efsane seriler, Planet Hulk la birlikte World War Hulk ı da çıkarsalar insanların tadı tamağında kalmazdı aslında, bruce un hazin oykusunu tamamlamıs olurlardı:)
    Ama yine de bok atmıyorum yanlış olmasın, büyük mavi ile yetişen bir nesil olarak halen daha enerjilerini kaybetmediklerini görmek cok sevindirici:)

Bir Cevap Yazın

