Frank Yemeğini Soğuk Sever

Wolverine’in oğlu Daken’ı severim. Bence son yıllarda Marvel evrenine kazandırılmış en önü açık karakterlerden biri. Ancak Marvel’da hepsinden daha çok sevdiğim bir adam varsa o da herhalde Frank Castle AKA Punisher’dır. Bundan bir süre önce Frank Castle, Daken tarafından gerçek manada parça parça doğranmış, Frank’den arta kalan parçalar Mobius ve yandaşları tarafından toparlanarak tekrar bir araya getirilmiş ve  Punisher, FrankEN Castle olarak  aşağıda göreceğiniz içler acısı hali ile yaşama geri dönmüştü:

frank

Daken “So called Bad Ass Punisher”ı öldürdüğünü sana dursun, Punisher’ın sadık takipçileri olan biz (ben ve diğer 4 kişiliğim) Frank’in canavarlar dünyasında geçen saçma sapan maceralarını sıkıntıyla ancak sabırla okumaya devam ettik. Biliyorduk ki gün gelecek Frank, kendisine güzel bir sofra kuracak, iyi bir menü hazırlayıp, yemeğini yavaş yavaş pişirecekti.  Sonunda da o soğumuş yemeği, afiyetle mideye indirecekti. Sonunda o gün geldi:

intikam

Önümüzdeki ay çıkacak olan Punisher #19 ile beraber Frank Daken zibidisinden intikamını almaya başalayacak ve biz de bunu sabırsızlıkla bekliyoruz.İçimin yağları eridi valla.

4 thoughts on “Frank Yemeğini Soğuk Sever

  1. evet ya, ben de gecenlerde okudum dark wolverine tpb 1 i. Cok basarılı buldum, hatta Logan, Daken ın yanında daha insancıl kalıyor baba yureğinden dolayı belkide. Logan dan daha sinsi ve planlı olduğu kesin ama tarafını cozemedim diğer sayıları okuyamadığım için.

    Heyecanlandırıcı bir durum, daken ın hardcore vahset sahnelerini bekliyoruz. Sanırım giderek daha ön plana cıkan bir karakter olacak bu kucuk daken.

  2. Dark Wolverine yerine esasen Wolverine Origins adlı dergiyi takip etmeni öneririm. Dark Wolverine’in başkahramanı Daken ve Wolverine Origins’in başkahramı da wolverine ancak Origins çok daha başarılı bir dergi ve Daken kimdir nedir napıoyr ne yapıcak konusunda Dark Wolverine’den daha fazla şey anlatıyor.

    • origins e baslayamadım bi turlu sonra da girmedim artık içine,
      Sonradan da Wolverine-weaponx baslayınca ona sardım.
      1 st issue denk gelirse origins e baslayabilirim belki ama weapon x in ilk 2 tpb si güzel gidio umarım bozmaz. nasip, kısmet.

  3. Wolverine Origins ile Dark Wolverine yer yer dönüşümlü gidiyor, o yüzden Wolverine serisini dergi bazlı değil hikaye bazlı takip etmek en mantıklısı. Ben iki seriyi de seviyorum, özellikle Wolverine : Origins çok başarılı bir koşu oldu.

    Ayrıca FrankenCastle konusunda katılmıyorum, Frank Castle’ın canavara dönüştürülmesi fikri beni ne kadar rahatsız ettiyse, Klasik B filmi tarzındaki Nazies & Monsters hikayesi de o kadar eğlendirdi.

Bir Yanıt Bırakın

