Heyecanla Beklediğim Karşılaşma

Krypto

Yukarıda görmüş olduğunuz köpeğin adı Krypto. Bu saçma sapan yaratık için -pelerinden de anlaşılacağı üzere- Superman ve ailesinin köpeği diyebiliriz. Kendisi onlarca yıldır DC evrenindedir ve Superman’in yardımcılarından biridir. Superman ile anı olağanüstü güçlerin hepsine sahip olmakla beraber, bütün Lassie özelliklerini de göstermektedir. Biz kedi-sevrlerin zaman zaman kıl olduğu bu köpek yıllardır DC evreninde en olağandışı durumlarda ortaya çıkıp kötü adamların birçok planını beklenmedik biçimde bozmaktadır. Ancak artık DC evreninde, kötü adamların da bu kemik kemiricisine karşı bir cevabı var:

catz

Kendisi yanılmıyorsam eğer ilk olarak  DC’nin 2008 yılı Crossover’ı Sinestro Corps War sırasında, daha sonraları ise Rage of The Red Lanterns mini-serisinde Atrocitus’un yanında görülmüştü. Geçen ay yayınlanan Green Lantern Sayı 54’te gördük ki her kedi nankör değilmiş. Bu mavi renkli Red Lantern pisi pisi hala Atrocitus’un yanında:

caat

Her ne kadar bu bölümün sonlarına doğru Hal Jordan’dan sıkı bir tekme yemiş olsa bile, Red Lantern Corps’ üyesi olan bu kediciği  bundan böyle bir tür maskot olarak görmeye devam edeceğiz ve inanıyorum ki gün gelecek o burnu havada Krypto’yu fena şekilde hırpalayacak. Dört gözle bekliyorum.

Reklamlar

6 thoughts on “Heyecanla Beklediğim Karşılaşma

  1. 55. sayıda Lobo’nun köpeğiyle kapışacak. O karşılaşma güzel olacak. Tabii Krypto’yla olan karşılaşmasını ben de dört gözle bekliyorum.

  2. Lobo’nun köpeği olduğunu bilmiyordum. Daha çok yunuslarla neyin dolaştığını zannediyordum. Hmm Lobo’ysa işler değişir tabii. Ben Krypto’yu sevmem. Dizi bile çektiler gerçi hayvana.

  3. Ya düşündüm de. Red Lantern sayı 55’te kedi (dexter) Lobo’nun kopeğini dövdü. Haşamat etti hatta. Ama Krypto süpermen’in kopeei. süperman de red lantern’ı döver heralde. Yani uzun lafın kısası gün gelecek Krypto Dexter’ı dövecek.

  4. Geçen gün aldım 55’nci sayıyı ve gerçekten her kedinin nankör olmadığını gördük. 😀 Bu arada Lobo’nun köpeğinin haarrrrhh diye atlayıp hifp hifp diye haşamat olduğu sahne tam komediydi. 😀 Dexter(Bu dexterların hepsinde kanla bir olayı var ha.) Krypto’da daha çok zorlanır sanırım hatta yenilebilir her ne kadar istememsem de. 😦 Bir de 56’ncı sayının sonundaki kareye ne diyorsun hocam. 😀 Koca kafalı yılan dilli garip bildiğin hilkat garibesi gibi bişey ortaya çıktı Hector zaten yeterince ucube birşey değilmiş gibi. 😀 Seviyorum Geoff Johns’u ya Allah kahretsin. 😀

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s