Kötü Adam: Daredevil?

Blog içerisinde “haber” niteliğindeki postlara çok fazla yer vermiyorum çünkü bunu benden çok daha iyi yapan yerli ve yabancı kaynaklar var. Ancak Marvel’ın 5 sayı sürecek olan mini-serisi Shadowland beni oldukça heyecanlandırıyordu ki gördüğüm son teaserlarla heyecanım iki katına çıktı:

shadow shadow2

Sizin de gördüğünüz üzere herşeyden önce slogan –biraz ucuz olsa bile- dikkat çekici: Marvel Evrenin en büyük kötü adamının doğuşu. İlginçtir ki kötü adam olarak da -ben kör ya da şaşı değilsem- Daredevil’i görüyoruz. İlk posterde yeni siyah üniformasıyla Bullseye’ı, Bullseye’ın yıllar önce Eelektra’yı “sai”lemesi gibi, sailiyor. İkinci posterde ise eski kostümünü giymiş olsa bile sayın Murdock’un yüzünde oldukça “şeytanca” bir ifade var.

Matt Murdock AKA Daredevil her ne kadar son sayılarda biraz “gücün karanlık tarafına” doğru kayıyor gibi gözükse bile bunu “iyi” bir amaç için yaptığını biliyoruz (Hiç yoktan çizgi romanı okuyanlar). Dolayısıyla Daredevil, yukarıdaki teaserlardaki gibi “Marvel’ın en kötü adamına” dönüşür mü? Ben Marvel’ın bu kadar cesur bir adım atacağını zannetmiyorum. Zaten Marvel’ın teaserlarına pek güvenilmeyeceğini geçtiğimiz seneler boyunca yayınlanan teaserlarla öğrendik.

Ancak şu an Marvel’ın yeraltı dünyasında bir boşluk var sanırım. Kingpin yanılmıyorsam Hand’in liderliğini Matt Murdock’a kılpayı kaptırdı. Hood ise Siege’den beri pek ortalıklarda gözükmüyor ve yanlış hatırlamıyorsam büyük oranda güç kaybetti. Dolayısıyla sokaklara hükmeden, ağırlığı olan bir kötü adam eksikliği var gibi.

Eğer teaserlar gerçekten gözüktükleri gibiyse Marvel evreni hakikaten ciddi bir villain kazanmış olur. En tehlikeli villain tipi de budur zaten. Başlangıçta iyi, sonradan kötü olanlar. Ancak dediğim gibi; Matt Murdock’a kıyabilirler mi? Bilemiyorum.

4 thoughts on “Kötü Adam: Daredevil?

  1. hiç sanmıyorum daredevil’ı villian yapacaklarını. şartlara göre öldürmek zorunda kalabilir ama bir daha iyi olmamak üzere kötü olacağını hiç düşünmüyorum.

  2. Geri bildirim: Shadowland: Bir Parallax vakası daha? « Ava Giden Avlanır

Bir Cevap Yazın

