Modern Marvel Kronolojisi: Giriş

Daha önce de bahsetmiştim. Marvel’ın son büyük event’i Siege ile -sözde- 7 senelik bir dönem Marvel tarihinde kapanmış ve şaşalı biçimde “Heroic Age” diye adlandırılan yeni bir çağ başlamış oldu. Aslında yeni bir çağın falan başladığı bittabii ki yok. Marvel döndü dolaştı aynı noktaya geri döndü. Avengers frençayzı büyük oranda şekil değiştirdi o kadar. Yoksa hemen hemen herşey aynı.  Gönül isterdi ki Marvel evreninde değişiklikler olsun; biri batsın öbürü çıksın. Ama olmadı.

Bütün bunlara rağmen bu 7 sene içerisinde birşeyler olmadı mı? Oldu tabii. Eğer şuradaki listeye bakarsanız; son 7 sene içerisinde Marvel evreninin sürekliliğini etkileyen büyük olayların kronolojik bir listesini görebilirsiniz.

Ben de halkıma millettime Marvel sevenime faydalı olmak için bazısını okuduğum, bazısını okumadığım bu listedeki maceraları kronolojik biçimde tekrar okumaya ve kısa da olsa dğerlendirmeye karar verdim. buna da bana gönderilen birkaç mail neden oldu aslında. Genellikle “örümcek adama ne oldu, şu olaydan da bahsetsedermisin gibi gibi. Ben de böyle bir postlar dizisi oluşturmaya karar verdim.İyi okumalar.

One thought on “Modern Marvel Kronolojisi: Giriş

  1. Geri bildirim: Marvel Kronolojisi Hakkında « Ava Giden Avlanır

Bir Cevap Yazın

