Siege’in en şok edici anı

Marvel Comics’i takip edenlerin bildiği gibi Marvel’ın güncel event’i Siege, başta kendi dergisi olmak üzere birçok dergide birden aynı anda devam ediyor. Bu ‘event’ süresince de;  Siege #2’de Sentry’nin Ares’i çarşaf gibi ortadan ikiye ayrırması ve yine Siege #3’te Sentry’nin Asgard’ı tuzla buz etmesi dahil Siege etiketli dergilerde birçok “şok” edici an okuduk. Ancak benim için hiçbiri Dark Wolverine #84‘teki bu sayfa  kadar şok edici değildi (Her ne kadar Daken‘in böyle huylarının olduğunu daha önceki Wolverine dergilerinde ucundan kıyısından görmüş olsam bile):

hehe.

4 thoughts on “Siege’in en şok edici anı

  1. ne oluor orda öle ya?? yuhhh ve de çüşşşş 🙂 Wolvie gorse kendı pencelerıyle keser oglunu bea ahahaha. yarıldım. bu arada blog un mukemmel. delı gıbı bır ıstekle okuyorum. bıde bana su Sentry denen herıfın kım oldugunu sölesen. adam marvel evrenıne kayıyor resmen. bıde örumcek koza ya gırmıs cıkınca da Hulka tek attıgı söylenıyor.(abartmıs olabılırler ınanmak mumkun degıl). cvp verırsen mutesekkır olurum. sık kullanılardasın su andan ıtbaren

  2. Ben Daken’a aşığım ya… Böyle bir takım tuhaflıkları onu daha mı seksi yapıyor nedir bilemedim. Efemine erkeklerden hoşlanan enteresan kızlardan biri olmamın da etkisi vardır muhtemelen ama Daken’da böyle ayrı bi cekicilik var 🙂

    Itsu ve Wolverine’in Marvel mirasına kattığı en güzel şey bence Daken. Umarım Emma Frost haklıdır ve beyni geri döndürülemez biçimde yıkanmıştır, hep böyle kalır. Professor Xavier’ın totoşlukları ile bi Daken’ı tamamen kaybedebiliriz. Bizim açımızdan hos olmaz LOL.

  3. Hehe. Ben de seviyorum ya Daken’ı. 84. sayıdaki süpriz güzeldi ama o “saçma” anın anlamı aslında biraz bu ay çıkan yeni sayıya “hazırlık” gibiymiş, onu gördüm.. hehe. Çok güzel gidiyor bu dergi.

Bir Yanıt Bırakın

