Desktop bilgisayarım sonunda öldü

Tam olarak 3 yıl 2 ay önce aldığım bilgisayarım bugün son nefesini verdi. Zaten hiçbir zaman iyi bir bilgisayar değildi. İçindeki parçalar göreceli olarak kaliteli olsa bile yine de Maltepe Pazarı çizgisini anımsatan dandik kasasıyla hiçbir zaman güven verici bir görünüşü yoktu. Bilgisayarımla aramda geçen 3 çekişmeli senenin sonunda dün sağlam çalışan bilgisayarım (göreceli olarak) bugün  boot etmemeye karar verdi. Hard Disk’i değiştirdim, işe yaramadı. Bundan sonra ise işler daha da sarpa sardı. Bilgisayarın 3 senedir random olarak çıkardığı bir arıza vardı: Cahilce olacak ama anakartın üzerindeki altın rengi soğutcuyu ittiğim zaman düzelen bir arızaydı bu. Yine aynı arızayı verdi. İttirdim, çalışmadı. Görüntü yok. Bir daha ittirdim bir daha bir daha. En sonunda yanlamasına yere bıraktım güm diye…türk usulü; Bu  sefer açıldı ama sevincimiz kursağımızda kaldı. Ramleri saydıktan sonra “ciiiiuuuvvv” diye son bir elektrik nefesiyle ruhunu teslim etti. Artık hiç açılmıyor. Allah rahmet eylesin, ruhuna el-fatiha diyorum.

Technorati Tags:
Bir Yanıt Bırakın

