Liste uzadıkça uzuyor

www.cbr.com. Yani Comic Book Resources. Dünyanın herhalde en taşşaklı comics sayfası. Her çıkacak çizgi romanın previewlarını, çıkış tarihlerini ve birçoğunun review’ın bulunaibldiği sayfa. Şöyle bir dolaşıyordum, reviewlara göz gezdiriyordum ve Timothy Callahan’ın Dark Reign: The List – X-men review’ı ile karşılaştım. Bu sayıdan daha önce bahsetmiştim. Bence gereksiz bir macera.Yani hani olaylar nasıl ilerleyecek şu aşamada çok kestiremiyorum ama taş üstüne taş koyan bir olay da yok yani. Sadece Namor, iyice Osborn’a düşman oluyor ama zaten Exodus sırasında düşmandılar. Ne biliyim bence gereksiz. Ama bakın sevgili Timothy neler demiş neler bu sayı için.

Herşeyden önce 4 yıldız vermiş 5 üzerinden. Bir kere macera dediğim gibi bir devamlılığı olan ya da birşeylerin değiştiği bir macera değil. İkincisi çizimler 30 sene önceden kalma gibi. Gayet baştan savma. Üçüncü olarak da bir sürü konuşma bir sürü konuşma. Hani önemsiz bir olayı nasıl bu kadar uzatabiliriz diye düşünmüşler sanki.

Tİmothy demiş ki: “Perhaps the saddest part of "Dark Reign: The List — X-Men" #1 is realizing how much is lost by not having Alan Davis as the regular artist on Matt Fraction’s X-Men comics. He just makes this superhero melodrama stuff sing to the heavens. It looks so effortless, yet every page of this comic hits the right notes, whether it’s the arrogant sadness of Prince Namor or the smug acquiescence of Norman Osborn. This guy can just flat out draw these kinds of comics — filled with action and high-emotion — better than almost anyone else. He’s so good so often we tend to forget how good he is.”

Buna diyeceğim şudur ki: Ne diyon lan manyak? Ne melodraması ne doğru notaları. Bu ne goy goy kuzum. Marvel sana para mı ödüyor. Bu ay okuduğum en gereksiz çigi romandan adam Dostoyevski’den bahseder gibi bahsetmiş. Anlamadım yani. Ya ben çizgi romandan anlamıyorum, ya bu adam marvel’dan para alıyor. Üstüne üstlük bir de column’u var bu adamın. Sanki klasik müzik eseri. Hakkaten insanlar nelerden para kazanıyor ya. Sinir oldum. Seni takip edecem bundan böyle Tİmothy. Know Your Enemy hesabı. Artık Türkiye’den de bir düşmanın var. 

One thought on “Liste uzadıkça uzuyor

  1. Geri bildirim: Haunt ve Comic piyasası « Ava Giden Avlanır

Bir Cevap Yazın

