Windows Live Writer Denemesi

Compaq mini için windows live messengerîn yeni sürümünü yüklerken bir de aynıinstall paketi içeirisinde “writer” diyte birşey gördüm. hİÇ login falan olmadan direk bu program üzerinden bloga post atmaya yarıyor. Bu onun deneme postu. Kategorilerimin hepsini görüyor ancak çok kullandığım tagleri açamıyor sanırsam. Ayrıca kedim şu 2 satrlık şeyi 15 dakikada yazdırttı bana. Normal kediler elektronbik eşyaları pek umursamaz, benimkinin en büyük eğlencesi kuyruğunu yakalamaktan sonra mouse pointer kovalamak ve capslocka basmak. Bir de çay içmeye bayılıyor. Beyinsiz hayvan. Ayrıca bi fotosunu da çektirtmedi.

G_r_nt033

Ekleme: Windows Live Wirter’ı kullanmaya fdevam ediyorum. Aslında hemen hemen herşey ok. gibi. Ancak tek eksik gördüğüm şey daha önceki online olarak ttığım postları burdan editliyemiyorum. O da olsa süper olacakmış. Hani database import gibi bir seçenek de yok sanırsam. Olsaydı eğer edit imkanı da olurdu diye düşünüyorum. Onun dışında writer üzerinden bloga yolladığım postları hemen “local draft” hem de “online draft” olarak kaydedebiliyorum ve editleyip, update edebiliyorum. Güzel yani. Ama dediğim gibi önceki postları editlememek kötü. Ayrıca çok kullandığım tagler de çıkıyormuş. Çıkmıyo değil.

Bir Cevap Yazın

