Compaq mini

Dün işyerindeki muhasebeci arkadaş elinde bir adet karton kutu ile geldi. Üzerinde compaq yazıyor. Son zamanların popüler ve bence kullanışlı ürünlerinden bir netbook almış. Dedim kaça aldın? 350 TL.

Aslında böyle birşeye ihtiyacım var mı bilmiyorum ama 350 hakkaten ucuz ya. Ne biliyim garip garip markalar 600 liraya 700 liraya giderken taş gibi garantili compaq 350 lira. Almayanı döverler misali. Anladığım kadarıyla 3G’nin çıkması ile beraber başlayan kampanyalardaki netbooklar bunlar. Hani ayda 78 liraya falan alınan. Adam da direk satıyor.

Valla gittim aldım. Gayette iyi olduğunu düşünüyorum. Çizgi roman, pdf, müzik, internet için 10 numara alet. Zaten blog, pdf, çizgi roman ve mp3 dışında yaptığım bir bok yok. Bari istediğim yere de götürüyüm. Yakında zaten sık sık seyahet etmeye başlıycam sanırsam. Yanımda küçük bir bilgisayarın olması işime gelir. Laptop gibi ağır taşıması da zor birşey  değil. Tek problemi klavyenin biraz ufak olması o kadar. O da olsun artık. Her gülün dikeni vardır.

Bir Cevap Yazın

